De eerste 2 afleveringen hebben me te pakken. Ik dacht dat het vergelijkbaar zou zijn met White Lotus, maar het voelt meer als Princess Bride. Ik kijk uit naar aflevering 3.
Seizoen twee is gedebuteerd!Ik vond het leuk. Ik hoop op een seizoen 2.
Om de een of andere reden was dat niet bij me opgekomen. Ik vraag me af of ze door iemand gespeeld zal worden die we kennen. Eugenio Derbez, die de huidige Máximo speelt, is een grote internationale ster.Zo blij om deze show terug te hebben.. "Oude" huidige Maximo terug in Acapulco.. Die verhaallijn uitrekken.. Zeker weet hij "oude" Julia snel genoeg te ontmoeten.
Maar doen we dat...echt?* S02E03 "Love is a Battlefield" SPOILERS *
...boven dit alles hangt onze kennis dat Máximo en Julia uiteindelijk niet samen eindigen...
ja!!!!! Dat was leuk.. Had niet verwacht dat dat de eerste persoon zou zijn die volwassen Maximo ontmoette. Het lijkt erop dat Memo het goed heeft gedaan.Volwassen Memo! Blij dat we eindelijk een aantal van de huidige versies van de personages ontmoeten (naast Sara).
Ja, je zat verkeerd met die aannameIs het niet mogelijk dat Julia in het huis is waar Maximo zijn dochter bezocht? Heb ik het mis om aan te nemen dat de dochter het kind is van Maximo en Julia?
JaIk heb goede dingen over deze show gehoord, maar ik ben een beetje in de war. Is het in het Engels of Spaans?
Oké, dat is dus beantwoord. Goed gedaan, Chad, die misschien meer op de hoogte is van dingen dan we vermoedden. Slimme afleiding van de show over de brieven. Het zwakke punt is eigenlijk de relatie van Héctor en Diane. Het is nog nooit eerder gespeeld als deze geweldige liefdesaffaire; meer een lichtelijk schandalige (omdat zij de baas is) uitgebreide affaire.Ik denk niet dat ik het einde begrijp, met de ontbrekende pagina's. Is wat we zagen dat een deel van de pagina's in het gebladerte in Las Colinas terechtkwamen, bijvoorbeeld om later door iemand te worden ontdekt?