Ik dacht dat anderen baat zouden kunnen hebben bij mijn ervaring om mijn maandelijkse huurkosten voor FiOS CableCard op $4,99 te krijgen. De snelle moraal van het verhaal: probeer geen upgrades uit te voeren via hun chat - ze weten niet waar ze het over hebben.
Ik heb een Roamio Pro en een paar Tivo mini's. Ik zit al heel lang in een abonnement dat FiOS als "legacy" beschouwt. Mijn FiOS-router was aan het sterven (internet viel meerdere keren per dag op willekeurige tijden 10-20 minuten uit). Verizon zei dat mijn apparatuur oud was, dus boden ze aan mijn apparatuur te upgraden, maar ik kon mijn abonnement niet meer gebruiken. De upgrade en het nieuwe abonnement zouden me een snelheidsverhoging geven (van 75 Mbps naar 300 Mbps), maar een nieuwe set kanalen.
Toen ze de hele bestelling samenstelden, zeiden ze dat de nieuwe router niet compatibel was met cablecards - hij probeerde me STB's te laten nemen. Ik zei dat dit een showstopper was, en na enige tijd zette hij de chat door naar een technisch supportmedewerker.
Die technische persoon zei dat ze hadden "uitgevogeld" hoe ze mijn cablecard konden toevoegen. Toen de bestelling eruit kwam, gingen mijn CableCard-kosten van $4,99/maand naar $10/maand. Toen ik naar die verandering vroeg, zeiden ze: "Het komt omdat ik een nieuw tv-pakket heb. Ik hoop dat je het begrijpt". Ik zei dat ik het wel begreep, maar de hele geschatte rekening was lager dan mijn huidige rekening, dus ik zei OK. De hele chatervaring was ongelooflijk frustrerend om vele redenen - dit was er maar één.
Nadat het installatieproces was voltooid en ze me een definitieve bevestiging van mijn nieuwe rekening hadden gestuurd, waren er een aantal verrassingen. Een verrassing was dat ze twee cablecards op mijn rekening hadden staan, een voor $4,99 en een voor $10. Deze keer belde ik ze, omdat ik hier en andere problemen behoorlijk overstuur over was.
Uiteindelijk bereikte ik iemand die uiterst behulpzaam was. Ik legde uit dat ik maar één CC had. Hij kon de $10 CC verwijderen, waardoor ik terugging naar slechts 1 CC voor $4,99/maand.
Als ze ooit proberen je $10/maand te laten betalen voor een cablecard, bel ze dan en wees vasthoudend. Er lijkt geen reden te zijn voor de prijsverhoging, behalve dat ze gewoon meer willen vragen.
Ik ben tevreden over de tv- en internetkwaliteit van FiOS, maar hun verkoop- en supportmedewerkers zijn behoorlijk frustrerend. De technicus die kwam om de nieuwe apparatuur te installeren was echter geweldig.
Ik heb een Roamio Pro en een paar Tivo mini's. Ik zit al heel lang in een abonnement dat FiOS als "legacy" beschouwt. Mijn FiOS-router was aan het sterven (internet viel meerdere keren per dag op willekeurige tijden 10-20 minuten uit). Verizon zei dat mijn apparatuur oud was, dus boden ze aan mijn apparatuur te upgraden, maar ik kon mijn abonnement niet meer gebruiken. De upgrade en het nieuwe abonnement zouden me een snelheidsverhoging geven (van 75 Mbps naar 300 Mbps), maar een nieuwe set kanalen.
Toen ze de hele bestelling samenstelden, zeiden ze dat de nieuwe router niet compatibel was met cablecards - hij probeerde me STB's te laten nemen. Ik zei dat dit een showstopper was, en na enige tijd zette hij de chat door naar een technisch supportmedewerker.
Die technische persoon zei dat ze hadden "uitgevogeld" hoe ze mijn cablecard konden toevoegen. Toen de bestelling eruit kwam, gingen mijn CableCard-kosten van $4,99/maand naar $10/maand. Toen ik naar die verandering vroeg, zeiden ze: "Het komt omdat ik een nieuw tv-pakket heb. Ik hoop dat je het begrijpt". Ik zei dat ik het wel begreep, maar de hele geschatte rekening was lager dan mijn huidige rekening, dus ik zei OK. De hele chatervaring was ongelooflijk frustrerend om vele redenen - dit was er maar één.
Nadat het installatieproces was voltooid en ze me een definitieve bevestiging van mijn nieuwe rekening hadden gestuurd, waren er een aantal verrassingen. Een verrassing was dat ze twee cablecards op mijn rekening hadden staan, een voor $4,99 en een voor $10. Deze keer belde ik ze, omdat ik hier en andere problemen behoorlijk overstuur over was.
Uiteindelijk bereikte ik iemand die uiterst behulpzaam was. Ik legde uit dat ik maar één CC had. Hij kon de $10 CC verwijderen, waardoor ik terugging naar slechts 1 CC voor $4,99/maand.
Als ze ooit proberen je $10/maand te laten betalen voor een cablecard, bel ze dan en wees vasthoudend. Er lijkt geen reden te zijn voor de prijsverhoging, behalve dat ze gewoon meer willen vragen.
Ik ben tevreden over de tv- en internetkwaliteit van FiOS, maar hun verkoop- en supportmedewerkers zijn behoorlijk frustrerend. De technicus die kwam om de nieuwe apparatuur te installeren was echter geweldig.