TiVo Community Forum banner
441 - 460 of 525 Posts
Ik denk dat ik het meeste van wat er gebeurde goed heb begrepen en het was behoorlijk voorspelbaar en verdomd geweldig! Gelach, tranen, het hele spectrum. Ze hebben het getroffen. Ik bleef maar zeggen dat Nate uiteindelijk Richmond zou coachen, maar ik speculeerde ook dat het Roy zou kunnen zijn, wat het uiteindelijk bleek te zijn. Rebecca ontmoet haar Nederlandse bootpersoon weer, maar anders dan ik me had voorgesteld, maar toch zagen we dat allemaal als een mogelijkheid. Rupert krijgt zijn verdiende loon (Wanker, wanker!), en natuurlijk gebruiken ze Nates spel om de wedstrijd gelijk te maken. Ik dacht dat ze het zo konden aanpakken dat ze de wedstrijd zouden winnen/gelijkspelen, maar dat Man City ook zou winnen en de titel zou pakken. Het was goed gespeeld om dat niet meteen te onthullen. Het enige dat me verraste, is dat de therapeut nog steeds bij Teds ex was. We weten dus niet precies of ze zich zullen verzoenen of dat hij er gewoon zal zijn. Mooi gebaar dat Ted het voetbalteam van zijn zoon coacht. Ik dacht dat hij misschien een aanbod zou krijgen van de lokale MLS-club, maar dit werkt ook. En natuurlijk Trimm's boek en Teds "Het gaat niet om mij"-opmerking. Ik dacht dat Beard met Ted naar huis zou gaan, en hij stond op het punt, maar ik ben blij dat hij geluk heeft gevonden en met zijn liefste is getrouwd. Wat Roy betreft, wist ik, toen ze de "Diamond Dogs"-bijeenkomst hadden waar ze het erover hadden om zichzelf te "bezitten", dat Roy de manager zou worden en niet Nate.

Ik zeg dit niet over veel shows, maar deze, als er geen vervolg of spin-off komt, ga ik echt missen. Het is niet alleen Ted, maar alle personages waren op hun eigen manier interessant. Ik zal de kerstaflevering blijven bekijken, als een van mijn nieuwe vakantietradities, zoals ik vorig jaar deed. Vaarwel Ted!

Ik vond het allemaal geweldig. :love:

Rebecca kreeg haar familie! Joepie, hete bootman! đź’—
Keeley zet zowel Roy als Jamie eruit! 👏
Ik vond het idee van de vrouwencompetitie geweldig! ♀
Colin kreeg zijn kus op het veld! đź’•
Baard en Jane đź’Ť
Dani en zijn drietal! :LOL:

Het stel bij de VIP-ticketbalie (en de man die later de bal in zijn gezicht kreeg), moesten we hen herkennen? Het leek wel een paasei, misschien? Ik herkende Colins vriend niet die op dat moment zijn ticket ophaalde.

Oh, en de snelle flits van Jamie met zijn vader - het lijkt erop dat er daar een verzoening was, maar ik had graag meer info gehad over wat er gebeurd is.

Ik heb het gevoel dat we in de laatste paar afleveringen zoveel niet hebben gezien. Hoewel ik van het seizoen genoten heb, voelde het veel gehaaster aan dan de vorige twee.

[...]
Het enige dat me verraste, is dat de therapeut nog steeds bij Ted's ex was. We weten dus niet precies of ze het goed zullen maken of dat hij er gewoon zal zijn.
[...]
Ze hebben er een punt van gemaakt om te laten zien hoe irritant de therapeut was tijdens de wedstrijd - en hoe Ted's ex er niet al te blij uitzag. Het zou me niet verbazen als hun relatie daarna niet veel langer zou duren.

Ze maakten er een punt van om te laten zien hoe irritant de therapeut was tijdens het spel - en hoe Ted's ex er niet al te blij mee was. Het zou me niet verbazen als hun relatie daarna niet veel langer stand zou houden.
Ik dacht dat het was geëindigd nadat ze naar Parijs waren gegaan en hij geen aanzoek had gedaan (of zij het had afgewezen). Ik dacht dat dat een van Ted's motivaties was om naar huis te gaan. Maar ja, die kerel gedroeg zich als een totale eikel, en het voelde alsof het zeker ten einde liep

Ja, als we deze personages ooit nog eens zien, denk ik niet dat Dr. Jake er nog bij zal zijn. Dat betekent niet dat Ted en Michelle weer bij elkaar komen, maar ze kan beter.

Hoewel deze aflevering werkte als een solide seizoensfinale, hebben ze genoeg gedaan om potentiële verhaallijnen op te zetten voor een ander seizoen na Ted. Zelfs Teds opmerking over de titel van Trents boek liet zien hoe ze het in een andere richting kunnen sturen en de naam van de show kunnen veranderen in The Richmond Way of Greyhounds of iets anders.

Wat een geweldige finale! Ik had een paar kleine kanttekeningen (vooral met de timing van dingen), maar over het algemeen was het uitstekend!

Ik hield van het team dat het hele productienummer deed op "So Long, Farewell"! En de manier waarop ze allemaal in gejuich uitbarstten toen Ted zei: "Dat was perfect" was ongelooflijk!

Hield ervan dat Rebecca geen 49% verkocht aan een of andere bedrijfsidioot of private equity. (Dit was een van mijn timing-opmerkingen - Rebecca had pas in de week voor de laatste wedstrijd het idee om een deel van het team te verkopen, en dan is alles klaar en in de kranten tegen de tijd dat Ted op de luchthaven is?) Maar hebben de fans daadwerkelijk voor de aandelen betaald of heeft ze ze cadeau gedaan? Betekende die enorme stapel aandelencertificaten op de bar dat Mae zoveel aandelen kocht? Of was de pub een distributiepunt waar anderen hun certificaten konden ophalen en daarom had ze er zoveel?

Hield ervan dat Colin zijn vriend mocht kussen, waar hij altijd van had gedroomd.

Hield ervan dat Nate terug was in Richmond, gewoon nederig was en Will assisteerde, en ik hield ervan dat Ted hem benaderde om met de cruciale strategie voor de laatste play te komen.

De CGI van Stonehenge op (Willis!!!) Beard en Jane's bruiloft was lachwekkend slecht, maar niet echt belangrijk. Wie was het stel op de bruiloft waar de kale, bebaarde man een Baby Bjorn droeg naast de roodharige vrouw?

Omdat iedereen die bij de show betrokken was, erg terughoudend is geweest over de vraag of dit echt een seizoensfinale was, heb ik het hele seizoen gehoopt dat we het einde van het seizoen zouden bereiken en zouden ontdekken dat Apple het seizoen heeft verlengd om zonder Ted verder te gaan. Maar de manier waarop ze die laatste montage hebben gefilmd, waarin veel van de personages gelukkige oplossingen voor hun problemen hadden, vertelt me dat een vervolg van de show niet gepland was, althans niet door de mensen die deze aflevering hebben gemaakt.

"Wees een goudvis." - Ted Lasso

Wat een geweldige finale! Ik had een paar kleine kanttekeningen (vooral met de timing van dingen), maar over het algemeen was het uitstekend!

Ik hield van het team dat het hele productienummer deed voor "So Long, Farewell"! En de manier waarop ze allemaal juichten toen Ted zei "Dat was perfect" was ongelooflijk!

Ik vond het geweldig dat Rebecca geen 49% verkocht aan een of andere bedrijfsleugenaar of private equity. (Dit was een van mijn timing-kanttekeningen - Rebecca had pas in de week voor de laatste wedstrijd het idee om een deel van het team te verkopen, en dan is alles gedaan en in de kranten tegen de tijd dat Ted op het vliegveld is?) Maar hebben de fans daadwerkelijk voor de aandelen betaald of heeft ze ze cadeau gedaan? Betekende die enorme stapel aandelencertificaten op de bar dat Mae zoveel aandelen kocht? Of was de pub een distributiepunt waar anderen hun certificaten konden ophalen en daarom had ze er zoveel?

Ik vond het geweldig dat Colin zijn vriend mocht kussen, waar hij altijd van had gedroomd.

Ik vond het geweldig dat Nate terug was in Richmond, gewoon nederig was en Will assisteerde, en ik vond het geweldig dat Ted contact met hem opnam om met de cruciale strategie voor de laatste play te komen.

De CGI van Stonehenge bij (Willis!!!) Beard en Jane's bruiloft was lachwekkend slecht, maar niet echt belangrijk. Wie was het stel op de bruiloft waar de kale, bebaarde man een Baby Bjorn droeg naast de roodharige vrouw?

Omdat iedereen die bij de show betrokken was, erg terughoudend is geweest over de vraag of dit echt een serie-finale was, heb ik het hele seizoen gehoopt dat we het einde van het seizoen zouden bereiken en zouden ontdekken dat Apple het seizoen heeft verlengd om door te gaan zonder Ted. Maar de manier waarop ze die laatste montage hebben gefilmd, die veel van de personages gelukkige oplossingen voor hun problemen laat zien, vertelt me dat een vervolg van de show niet gepland was, althans niet door de mensen die deze aflevering hebben gemaakt.

"Wees een goudvis." - Ted Lasso
Als ik me goed herinner, had ATV+ Series Finale in de afleveringsbeschrijving....dus, "Ted Lasso" is definitief voorbij. Of er een vervolgserie komt of niet, geen idee.

Hield van alles. :love:

Rebecca kreeg haar familie! Yay hete bootman! đź’—
Keeley die zowel Roy als Jamie eruit schopte! 👏
Hield van het idee van de vrouwencompetitie! ♀
Colin kreeg zijn kus op het veld! đź’•
Baard en Jane đź’Ť
Dani en zijn throuple! :LOL:

Moesten we het stel bij de VIP-ticketbalie (en de man die later de bal in zijn gezicht kreeg) herkennen? Het leek wel een paasei, misschien? Ik herkende Colins BF niet die op dat moment zijn ticket ophaalde.

Oh, en de snelle flits van Jamie met zijn vader - het lijkt erop dat er daar een verzoening was, maar ik had graag meer info gehad over wat er gebeurd is.

Ik heb het gevoel dat we in de laatste paar afleveringen zoveel niet hebben gezien. Hoewel ik van het seizoen genoot, voelde het veel gehaaster aan dan de vorige twee.
Het stel bij de ticketbalie was de man met wie Rebecca date en zijn verloofde die in het koffiehuis "****e in nining armor" zei.
Hij kreeg later ook de vrije trapbal in zijn gezicht.

Het stel bij het loket was de man met wie Rebecca uitging en zijn verloofde die "****e in nining armor" zei in het koffiehuis.
Hij kreeg later ook de vrije trapbal in zijn gezicht.
Ah ha! Bedankt! Ik dacht dat het iemand was die we zouden moeten kennen en niet een of andere rando.

Het enige probleem was de voorspelbaarheid, die onvermijdelijk was gezien het feit dat de show vrijwel zeker gaat eindigen.

Als het gewoon een normaal seizoenseinde was geweest, met verlenging in de lucht, zouden we hebben gezegd: Wow, is dat het einde van de serie?

Er zijn online theorieën dat alles wat we in die montage zagen, Ted's droom was, aangezien hij in het vliegtuig sliep terwijl het gebeurde.

Het enige dat me verraste, is dat de therapeut nog steeds bij Ted's ex was. We weten dus niet precies of ze het goed gaan maken of dat hij er gewoon zal zijn.
Voor mij was die laatste scène van hem in de hoek daar, dat hij besefte dat ze nog steeds van Ted houdt.

Ze juichte misschien iets te veel voor Ted in zijn hoofd.

-smak-

De CGI van Stonehenge bij (Willis!!!) Beard en Jane's bruiloft was lachwekkend slecht, maar niet echt belangrijk.
Veel van de dingen op het veld waren slechte CGI, maar die trouwscène was van een ander niveau! Overigens, wat was er met Rupert die op het veld liep? De groothoekopname deed het lijken alsof iemand een Rupert-masker droeg.

Ik zou graag nog een seizoen of spin-off zien

De CGI van Stonehenge bij (Willis!!!) Beard en Jane's bruiloft was lachwekkend slecht, maar niet echt belangrijk. Wie was het stel op de bruiloft waar de kale, bebaarde man een Baby Bjorn droeg naast de roodharige vrouw?
Heb je gemerkt dat Jane zwanger was? en, ja, alsjeblieft...wie was die grote man met de Baby Bjorn en de roodharige vrouw?

Ook, waarom hinkte Rupert?

Wie was het stel op de bruiloft waar de kale, bebaarde man een Baby Bjorn droeg naast de roodharige vrouw?
Ze kwamen uit de Beard After Hours-aflevering.

Ze merkt dat zijn broek gescheurd is en biedt aan om hem terug in haar flat te repareren. Terwijl ze hem naait, komt haar jaloerse vriend thuis en Beard rent weg en laat zijn broek achter. Later, als hij in een steegje in elkaar wordt geslagen, komt de vriend opdagen en redt hem. Het blijkt dat Beard zijn portemonnee, telefoon en sleutels in zijn broek heeft achtergelaten, dus de vriend bracht ze terug.

Als ze in gesprek raken, onthult de vriend dat ze een baby verwachten, en daarom was hij zo jaloers en dacht hij dat ze hem bedroog. Nadat ze de dingen had uitgelegd, ging hij op zoek naar Beard om zijn spullen terug te geven.

... Het enige dat me verraste, is dat de therapeut nog steeds bij Ted's ex was. We weten dus niet precies of ze zich zullen verzoenen of dat hij er gewoon zal zijn.
Waarom denk je dat hij nog bij haar is? Was het laatste wat we van hem zagen niet dat hij zich als een eikel gedroeg terwijl Ted's vrouw en zoon naar de wedstrijd keken? Ik denk dat hij weg is.

• Like
Reactions: tim1724
Apple TV+ noemt deze aflevering de "seizoensfinale", niet de serie. Dus er is dat...

Wat denk je dat hij nog bij haar is? Was het laatste wat we van hem zagen niet dat hij zich als een klootzak gedroeg terwijl Ted's vrouw en zoon de wedstrijd zaten te kijken? Ik denk dat hij weg is.
Nou, het feit dat hij daar met hen zit te kijken naar de wedstrijd? Dat is de eerste aanwijzing.

Ik zeg niet dat hij aan het einde van de serie bij haar is, alleen dat ik verrast was dat hij nog bij haar was op het moment dat ze naar de wedstrijd keken.

441 - 460 of 525 Posts