De eerste aflevering is nu uit. Nieuwe aflevering elke dinsdag, in totaal tien afleveringen. De finale is op dinsdag 29 oktober.
Ze impliceerden in de laatste aflevering dat het de schoonmaakploeg van de wasserij was met banden met de maffia. Ze lieten de schoonmaakwagen zien tijdens de aftiteling. Toen de verpleegster Mabel vertelde dat Glen dood is, was er een achtergrondnieuwsbericht op de tv dat de eigenaar van het schoonmaakbedrijf van de wasserij vermist wordt.We weten nog steeds niet wie de partner(s) is/zijn. Ze hebben een paar afleveringen geleden duidelijk gemaakt dat er twee mensen nodig zouden zijn, een om te schieten, een om op te ruimen.
Er gaat een gerucht dat ze tegenwoordig in het echt een stel zijn. Oefening op het scherm misschien.Ik weet niet zeker of ik Streep/Short als koppel geloof, maar ze spelen het lief.
Ja, dit hoorde ik vandaag. Meryl geeft de show de eer voor het introduceren van hen en ervoor te zorgen dat ze samen zijn.Er gaat een gerucht dat ze tegenwoordig IRL een stel zijn. Oefening op het scherm misschien.
Maar heeft Marshall alles aan ons uitgelegd? Hoe kon die kleine man de lange Sazz naar de verbrandingsoven krijgen zonder dat iemand het merkte? Hoe wist hij überhaupt van de verbrandingsoven en dat het een haalbare manier was om van dode lichamen af te komen?* SPOILERS VOOR S04E10 "My Best Friend's Wedding" VANAF HIER *
Hield er niet zo van dat Marshall alles aan ons uitlegde. De "pratende moordenaar"-plot-apparaat betekent over het algemeen dat dingen onderweg niet adequaat zijn opgezet zodat alle stukjes vanzelf op hun plaats vallen.
Weet niet zeker hoe ik me voel over Jan die de dag redt of de dwaze onthulling dat ze al weken in de kast en muren woont. Het is prima dat Charles en Oliver de Mabel-redding niet helemaal konden uitvoeren omdat dat niet is wie ze zijn, maar Jan daar plaatsen voelt als een Hail Mary-einde voor die plot. En ze is in de loop van de vier seizoenen een echte cartoon geworden.
Wow, Tea Leoni ziet er geweldig uit. We zullen haar volgend seizoen duidelijk meer zien. Inderdaad een geweldige dame.
Ze hebben de hele "Ik kijk naar je"-telefoonbericht-subplot volledig laten vallen. Dat kan Marshall niet geweest zijn. Tenzij het verband houdt met de hele "verdachte dingen die sinds het begin gebeuren"-business, en misschien Lesters dood, en we zullen volgend seizoen meer leren.
Echt waar? Dit gerucht gaat al een tijdje rond en Short heeft het ontkend.Ja, ik hoorde dit vandaag nog. Meryl geeft de show de eer voor het introduceren van hen en dat ze daardoor samen zijn gekomen.
Het werd genoemd in een podcast, samen met dit stukje over hoe ze het romantische scènewerk op haar leeftijd waardeerde.Echt waar? Dit gerucht gaat al een tijdje rond en Short heeft het ontkend.
IIRC zei hij (of iemand anders) dat hij de vuilnisgoot gebruikte.Maar heeft Marshall alles aan ons uitgelegd? Hoe kon die kleine man de lange Sazz naar de verbrandingsoven krijgen zonder dat iemand het merkte? Hoe wist hij überhaupt van de verbrandingsoven en dat het een haalbare manier was om van dode lichamen af te komen?
Ik ben het met Mabel eens, ze zitten gewoon bij de piano en zingen!Het werd genoemd in een podcast, samen met dit stukje over hoe ze het romantische scènewerk op haar leeftijd waardeerde.
![]()
‘Only Murders’ creator reveals Meryl Streep tearfully thanked him for romantic scene
Streep joined the comedy drama on season threewww.independent.co.uk
Misschien nam de podcast vrijheden of ik heb ze verkeerd begrepen. Het lijkt erop dat ze ook gewoon zegt dat ze vrienden zijn.
De show is erg clichématig geworden en dit seizoen hebben ze de sterren binnengehaald om meer mensen te laten kijken. Dat is prima, ik gok dat een aantal van deze mensen vrienden zijn van de hoofdcast of gewoon in de show wilden zitten. Het is nog steeds een leuke kijk, hoe dom sommige van de plot ook kan zijn en ik kan er veel van vergeven op een komedie. Het is nog steeds beter dan de meeste andere dingen op tv tegenwoordig. Ik kijk uit naar het volgende seizoen.* SPOILERS VOOR S04E10 "My Best Friend's Wedding" VANAF HIER *
Gemengde zak.
Uiteraard wisten we dat Marshall de moordenaar was. Ik denk dat ze eerlijk hebben gespeeld met de onthulling dat er geen tweede persoon was. We wisten inmiddels dat hij een stuntman was, we hebben veel opnames van de gevel van het gebouw gezien, en natuurlijk was het Marshall zelf die het idee opperde dat het een klus voor twee personen moest zijn.
Hield er niet zo van dat Marshall alles aan ons uitlegde. Het plotmiddel "pratende moordenaar" betekent over het algemeen dat de dingen niet voldoende zijn voorbereid zodat alle stukjes vanzelf op hun plaats vallen.
Weet niet zeker hoe ik me voel over Jan die de dag redt of de dwaze onthulling dat ze al weken in de kast en de muren woont. Het is prima dat Charles en Oliver de redding van Mabel niet helemaal konden uitvoeren, want zo zijn ze niet, maar Jan daar plaatsen voelt als een Hail Mary-einde van die plot. En ze is in de loop van de vier seizoenen een echte cartoon geworden.
Wauw, Tea Leoni ziet er geweldig uit. Uiteraard zullen we haar volgend seizoen vaker zien. Een echte dame, inderdaad.
Ze hebben de hele subplot van de "Ik kijk naar je"-telefoonbericht volledig laten vallen. Dat kon Marshall niet zijn geweest. Tenzij het verband houdt met de hele "verdachte dingen die sinds het begin gebeuren"-zaak, en misschien Lesters dood, en we zullen volgend seizoen meer leren.
De show is nog steeds verrassend goed in serieuze momenten. Ik weet niet zeker of ik Streep/Short als koppel geloof, maar ze spelen het lief. Ik vond Martins vastberadenheid om niet te verslappen en Sazz te wreken en Mabel te redden, vreemd ontroerend. En de warmte van hen drieën op de bruiloft en daarna verveelt nooit.
Dichtbij. Téa Leoni.Ik heb Tea Leone altijd leuk gevonden, sinds haar oude Fox-sitcom van zo'n 30 jaar geleden en daarna in haar ABC-show waar ze de president speelde. Is ze nog steeds getrouwd met David Duchoveny?
Bij de eerste had ik de naam goed, alleen de accenten niet gebruikt. Ik weet niet eens zeker hoe ik het accent op mijn computertoetsenbord krijg. En het kan me eigenlijk niet schelen.Dichtbij. Téa Leoni.
Dichtbij. CBS-show Madam Secretary
Dichtbij. Ze scheidde in 2014 van David Duchovny en trouwde met Tim Daly, haar man in Madam Secretary. Ze zijn nog steeds getrouwd.
“Designated Survivor”, dat op ABC te zien was, maar voor het derde en laatste seizoen naar Netflix verhuisdeBij de eerste had ik de naam goed, alleen de accent niet gebruikt. Ik weet niet eens zeker hoe ik het accent op mijn computertoetsenbord krijg. En het kan me eigenlijk niet schelen.
Ja, CBS.
De derde was een vraag, dus dichtbij maakt niet uit.
Bedankt voor de correctie op nummer 2.
Had het netwerk verkeerd. Ik verwarde het met de Kiefer Sutherland-show op ABC.
Dus hij was weer "dichtbij". 🤣🤣🤣"Designated Survivor", dat op ABC te zien was, maar voor zijn derde en laatste seizoen naar Netflix verhuisde![]()