TiVo Community Forum banner

Zijn er nog kabelbedrijven die kabelkaarten officieel ondersteunen?

1 reading
721 views 14 replies 11 participants last post by  ungivenglory  
#1 ·
Ik heb 2 Roamios met Xfinity kabelkaarten. Alles werkt goed. Ik weet dat ze de volledige ondersteuning in oktober 2024 hebben stopgezet, maar bestaande klanten mogen doorgaan. Ik heb zelfs 4 extra kabelkaarten die ik een tijdje geleden heb gekregen en die ik achter de hand houd voor het geval mijn huidige om de een of andere reden stoppen met werken. Ik weet dat Spectrum ook de ondersteuning heeft stopgezet (behalve voor bestaande klanten) en Optium heeft het volledig laten vallen.

Vroeg me alleen af of er NOG KABELBEDRIJVEN zijn die officieel kabelkaarten ondersteunen en een nieuwe klant laten aanmelden in een TiVO

#6 ·
Ik weet dat mensen vaak loze dreigementen uiten om iets te annuleren, dus ik beloof niet dat ik het letterlijk op dezelfde dag zal doen, maar zodra ze stoppen met het ondersteunen van kabelkaarten voor bestaande klanten, zal ik zeker kijken om ZOWEL kabel-tv als internet op te zeggen.. (Voor zover ik weet zijn er draadloze internetopties beschikbaar bij mij thuis).. en natuurlijk zal ik ze vertellen WAAROM ik annuleerde toen ik het eindelijk deed.. (en ik weet dat dat hen niet zou overtuigen om het terug te draaien... maar goed)

#7 · (Edited)
Ik heb 2 Roamios met Xfinity kabelkaarten. Alles werkt goed. Ik weet dat ze de volledige ondersteuning in oktober 2024 hebben stopgezet, maar bestaande klanten mogen doorgaan. Ik heb zelfs 4 extra kabelkaarten die ik een tijdje geleden heb gekregen en die ik achter de hand houd voor het geval mijn huidige om de een of andere reden stoppen met werken. Ik weet dat Spectrum ook de ondersteuning heeft stopgezet (behalve voor huidige klanten) en OPtium heeft het volledig laten vallen.

Vroeg me alleen af of er NOG KABELMAATSCHAPPIJEN zijn die officieel kabelkaarten ondersteunen en een nieuwe klant laten aanmelden in een TiVO
Cox kabel in Las Vegas geeft nog steeds nieuwe cc's uit. Buiten hen waren er een paar kleine providers over de laatste keer dat ik keek.
Image