Roamio plus vs cable company dvr - PQ

Discussion in 'TiVo Roamio DVRs' started by davidg716, Jan 22, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Arcady

    Arcady Stargate Fan

    3,959
    3
    Oct 14, 2004
    Philadelphia...

    Advertisements

    You sound like a cult leader.
     
  2. HarperVision

    HarperVision TiVo's Italian Cuz!

    5,275
    18
    May 14, 2007
    Paradise...
    Haha, hardly. Just someone that cares enough to not sit by idly with my head up my rear end :D
     
  3. h2oskierc

    h2oskierc I'm a 2-Tuner

    281
    0
    Dec 16, 2010
    Minnesnowta
    An amen seems appropriate here. I totally agree with all this...

    I also appreciate that you will are willing to acknowledge that this is way off topic.

     
  4. trip1eX

    trip1eX imo, afaik, feels like to me, *exceptions, ~aprox

    4,570
    734
    Apr 2, 2005
    Seriously? Fox trolls for folks like yourself. They prey on your emotions. Same as the other guys. They just prey on a different emotion.
     
  5. HarperVision

    HarperVision TiVo's Italian Cuz!

    5,275
    18
    May 14, 2007
    Paradise...

    Advertisements

    Yep :)
     
  6. heifer624

    heifer624 Member

    242
    4
    Jul 12, 2009
    Florida's...
    I'm guessing they get all their news from Rachel Maddow.
     
  7. Diana Collins

    Diana Collins Well-Known Member TCF Club

    3,336
    799
    Aug 21, 2002
    New York...
    Could we set politics aside and discuss TiVo?
     
  8. JoeKustra

    JoeKustra in the other Alabama TCF Club

    20,329
    3,777
    Dec 7, 2012
    Ashland, PA...
    Works for me. Trouble is this topic is so broad in scope that it attracts everyone with an opinion (everyone). But so far nobody has blamed the weather. Yet.
     
  9. trip1eX

    trip1eX imo, afaik, feels like to me, *exceptions, ~aprox

    4,570
    734
    Apr 2, 2005
    This thread was about fiction anyway. So Fox fits right in.
     
  10. Bigg

    Bigg Cord Cutter

    7,434
    829
    Oct 30, 2003
    Hartford-...
    Very funny. :rolleyes:

    LOL. There's some hardcore trolling!

    Even though she's not a true liberal, runs heavily party line, and is really inside the beltway on her show, she is a really good journalist, and she and her team dig up a lot of stuff that no one else is looking at critically. She's also extremely fact-based. I just miss Olberman, as he injected some humor into things. Maddow can be tough to watch at times.
     
  11. HarperVision

    HarperVision TiVo's Italian Cuz!

    5,275
    18
    May 14, 2007
    Paradise...
    Yep :)
     
  12. JoeKustra

    JoeKustra in the other Alabama TCF Club

    20,329
    3,777
    Dec 7, 2012
    Ashland, PA...
    msnbc has never been the same since Keith left. :(
     
  13. HarperVision

    HarperVision TiVo's Italian Cuz!

    5,275
    18
    May 14, 2007
    Paradise...
    The world has never been the same since Jesus left. :(

    Edit: Oooops, sorry, off this worldly important Roamio topic again.
     
  14. h2oskierc

    h2oskierc I'm a 2-Tuner

    281
    0
    Dec 16, 2010
    Minnesnowta
    If Maddow is a really good journalist that speaks volumes about the sad state of journalism today.
     
  15. Bigg

    Bigg Cord Cutter

    7,434
    829
    Oct 30, 2003
    Hartford-...
    Is it sad that John Oliver, John Stewart, Larry Wilmore, Shane Smith and a few others are doing far better journalism than the mainstream journalists? Absolutely. But at least someone is actually digging into the stories while the big 4 are showing feel-good fluff stories.
     
  16. Roveer

    Roveer Member

    135
    6
    May 27, 2003
    Are you folks kidding me... Did you really just hijack my technical thread and start talking politics? Shame on you. And poking fun at people who watch this channel or that? Just the sight of it on a video clip and you had to come unglued? Wow... Some folks never cease to amaze me. PLEASE, please, don't contribute to anything I post in the future. I wouldn't want to see another embarrassing display like that last page and a half. Very disappointing.

    Moderator: Please lock this thread before someone has a stroke.

    Roveer
     
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

spam firewall

Advertisements